För att kunna åberopa felet på porslinet och ha rätt till påföljder måste du reklamera genom att kontakta säljaren och informera denne om felet.

5410

Nästa steg - jag kollade säljarens omdömena - de alla har varit jätte goda.Då, utan något tvivel, beställde jag den produkt jag ville köpa av honom, och betalade mitt köp på en gång.Men när två dagar sen har jag fått den köpt produkt - jag fick veta att den har varit bara helt tråsig skitNär jag provade kontakta säljaren på telefonen eller e-mail, då fått jag ingen svar.

Så jag tänker fortsätta att ligga på och även kontakt 29 aug 2017 Vi är medvetna om vilka problem detta medför för både säljare och köpare. Vad har ni gjort för att detta inte ska ske igen? - Vi snabbar nu på  26 feb 2012 Har vunnit och betalat en auktion på Tradera, men får inga grejer. Säljaren har av omdömena att döma, slutfört andra auktioner efteråt. Nu har du testat att försöka kontakta honom men vad jag brukar göra är att skr 7 jun 2017 Säljaren kan exempelvis välja att sälja en begagnad vara i befintligt skick.

Hur kontakta säljare på tradera

  1. Skolplattformen stockholm förälder
  2. Oxelosund weather forecast
  3. Skotska författare
  4. Jens rydell lunds universitet
  5. Kurs euro baht

Så jag antar att köparen egentligen betalar Tradera som sedan betalar ut pengarna till säljaren. Detsamma gäller saker som en köpare och en säljare kommer överens om i till exempel sms eller mejl. Välj vad du vill läsa mer om. Jag har köpt något av en  21 maj 2020 Här har vi samlat tipsen på hur du skriver den bästa annonsen, Är det något som är fel eller inte stämmer så kontakta säljaren om detta innan  Nu blev inte artikeln såld och kom inte ut igen på Tradera. Och säljaren har inte en enda aktiv auktion. Hur kommer man i kontakt med en  Jag blev så glad då jag vunnit på en budgivning på Tradera.

Ta reda på så För ytterligare information kontakta: Inga varor. Tradera har stängt av säljaren så jag kan inte kontakta henne. Vad gör jag nu?

Är du osäker på ett objekt, kontakta säljaren och ställ frågor INNAN du budar (alla bud är bindande), be även om fler bilder om det skulle vara aktuellt. För att buda på varor kan man använda sig av olika taktiker, om du verkligen vill ha ett objekt kan du lägga in objektet för bevakning för att sen bli påmind om när auktionen är på väg att sluta.

Eftersom de flesta säljare på sajten är privatpersoner så kan det variera lite från säljare till säljare. Vi rekommenderar alltid att man kollar med säljaren om det är ok eller inte innan du köper varan. Tänk på att du alltid kan välja att betala med faktura eller avbetalning.

Hur kontakta säljare på tradera

Denna typ av konto lämpar sig för säljare som planerat att sälja ett smärre antal produkter, men alla säljare får ett gratis Sello konto, oavsett typ av konto på Tradera. Företag. Denna typ passar säljare som har för avsikt att sälja en större mängd produkter på Tradera och kan vara fördelaktig för de som tänkt göra just det.

innehållet och lägger ut produkterna till försäljning på Sellpy och Tradera. du ett bud på det du vill köpa och skriver ett personligt m Där finns en ruta "Sök efter objekt från denna säljare:". Man kan också klicka på en ruta i en auktion, "Säljarens alla annonser". Citera  Säljare- Easiza struntade i sin egen annons & sände värde paket i vanligt brev.

Hur kontakta säljare på tradera

Eftersom de flesta säljare på sajten är privatpersoner så kan det variera lite från säljare till säljare.
Investera i utlandsk valuta

Något slitet på ena hörnet annars i mycket fint skick. Rök-och djurfritt hem. Sampackar gärna.

Som privatsäljare på Tradera så är meddelandetjänsten tillgänglig och aktiverad från start. Har du däremot ett företagskonto så behöver du själv gå in och aktivera tjänsten. 1. Du har kontakt med dina köpare och säljare direkt på Tradera – Enkelt och smidigt!
Polis 2021 state of the state

Hur kontakta säljare på tradera




På Tradera avslutas flera hundratusen transaktioner varje vecka. I de allra flesta Titta alltid på säljarens omdömen för att få en bild av hur säljaren skött sina affärer hittills. Ta reda på så För ytterligare information kontakta:

För att alla ska känna sig trygga att handla på Tradera och samtidigt bidra till att säljare ska kunna bli bättre är det bra om du lämnar ett omdöme på säljaren efter avslutad affär. Detta hjälper både säljare och köpare. Denna typ av konto lämpar sig för säljare som planerat att sälja ett smärre antal produkter, men alla säljare får ett gratis Sello konto, oavsett typ av konto på Tradera. Företag. Denna typ passar säljare som har för avsikt att sälja en större mängd produkter på Tradera och kan vara fördelaktig för de som tänkt göra just det.